×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۳ مرداد - ۱۴۰۴  
true
true
کیاشهر با دارا بودن ظرفیت های ویژه می تواند در سطوح بین المللی جایگاهی بدست آورد /  بدست آوردن جایگاه در سطح بین الملل نیازمند مشارکت کیاشهروندان

به گزارش خبرنگار لیجار از کیاشهر ، مهندس مرتضی عاطفی شهردار بندر کیاشهر در مراسم رونمایی از برند شهری با بیان اینکه برای تهیه و تدوین این برند راه یکساله را طی و زمان و دقت زیادی گذاشته شده است ، اظهار داشت: آیین رونمایی رسیدن به مقصد اول است و برای نیل به اهداف تلاش ها باید مستمر باشد.

وی افزود:کیاشهر دارای پیشینه تاریخی و شیلاتی ارزشمندی است و انتخاب لوگوها برای برند شهری با توجه به پیشینه تاریخی ، شیلاتی ، موقعیت جغرافیایی و … این شهر انتخاب شده است.

شهردار کیاشهر با اشاره به پیشینه شیلاتی این شهر در حوزه صید ماهیان خاویاری و موقعیت جغرافیایی خاطرنشان کرد:بندر کیاشهر دارای ظرفیت ها و پتانسیل هایی است که می تواند در سطوح بین المللی جایگاهی بدست آورد و نیل به این هدف با همکاری و مشارکت کیاشهروندان صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد:کیاشهر برای مطرح شدن بیشتر و بدست آوردن جایگاه در سطح بین الملل نیازمند مشارکت شهروندان است.

عاطفی ؛ اعتلای بندر کیاشهر در زمینه های فرهنگی و اقتصادی را منوط به تلاش برای حفظ برند عنوان کرد و افزود:این برند شهری به عنوان عیدانه به کیاشهروندان تقدیم می شود.

مهندس خسرو آرنگ فرماندار آستانه اشرفیه نیز در ایم مراسم با بیان اينکه شهر سکونتگاهی است که شهروندان و ساکنان آن ، آن را می سازند ، خاطرنشان کرد:ساخت شهر فقط کاری صرف برای مدیران شهری نمی باشد شهروندان و ساکنان هر شهری نقش مهمی در ساخته شدن و اعتلای یک شهر دارند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها یکی از ساختارهای مدیریت شهری هستند، افزود:انتخاب صحیح و اصلح مردم جهت تشکیل پارلمان شهری و همچنین انتخاب درست نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از دیگر مواردی است که در پیشرفت شهر نقش دارد.

وی با بیان اينکه هوشمند سازی در شهرها انجام شده است ، تصریح کرد:مدیریت منابع انسانی و بهره گیری از مدیران خوش فکر جهت ارائه برنامه های راهبردی از دیگر موارد تاثیر گذار در پیشرفت و اعتلای شهر است.

آرنگ با بیان اینکه عاطفی شهردار کیاشهر از شهرداران پرتلاش حوزه مدیریت شهری در حال ارائه خدمات به کیاشهروندان هستند ، یادآور شد:جلب مشارکت سرمایه گذار از ضروریات اعتلای شهری است و تلاش برای ساخت برند و هویت شهری ، افزایش کیفیت خدمات و جلب اعتماد شهروندان را به همراه خواهد داشت.

دکتر سروش باغبان فردوس مشاور برند سازی شهری ، در تشریح برند شهر گفت:به نحوه برقراری و انتقال ارزش ها ، کاراکتر و عناصر شاخص کسب و کار برند گفته می شود که در دراز مدت مشتری های بالقوه ای را می سازد که حامی برنامه های بازاریابی شهر نیز هستند.


وی گفت:پیام برند؛ “چرا باید به من اعتماد کنی و اگر اعتماد میکنی مرا حمایت و تبلیغ کن ” است ، برند توانایی تعریف روایت خود ، تمام یک محصول و روایت های یک محصول است.

این مشاور برند سازی شهری خاطرنشان کرد: تاکید بر رضایت داخل (شهروندان ، مشتریان)، تشویق به استفاده خارج گردشگران، مشتریان بالقوه ) است.

وی با ارائه توضیحاتی در خصوص مطالعات دانشگاهی برای ساخت هویت برند تصریح کرد: برند شهر ساختنی نیست کشف کردنی است و در این فرآیند دارایی‌های فیزیکی و طبیعی شهر‌ها کشف می‌شود.

اهدای جوایز به قهرمانان ورزشی نوجوانان و جوانان دختر بندر کیاشهر و اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

false