×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵  
true
true
پلمب ۳ واحد صنفی متخلف در تالش در پی شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۰

به گزارش لیجار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل‌وب‌دا)؛ در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت محیط و مواد غذایی و با هدف حفظ سلامت شهروندان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش با تشدید نظارت‌های بهداشتی و پیگیری مستمر شکایات مردمی ثبت‌شده در سامانه ۱۹۰، اقدام به شناسایی و برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف کرد.

بر اساس این گزارش، بازرسی‌های میدانی کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان و در پی بررسی گزارش‌های مردمی انجام شد که در نتیجه آن، تخلفات بهداشتی در سه واحد صنفی احراز گردید.

در همین راستا و با هدف جلوگیری از ادامه فعالیت مراکز فاقد شرایط و استانداردهای بهداشتی، یک واحد رستوران، یک واحد نانوایی و یک واحد شیرینی‌فروشی پس از طی مراحل قانونی پلمب شدند.

دکتر محمد جعفرپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش، با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در ارتقای سلامت جامعه، اظهار کرد: حفظ سلامت شهروندان خط قرمز نظام سلامت است و با هرگونه تخلف بهداشتی که سلامت عمومی را تهدید کند، برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

وی همچنین نقش سامانه ۱۹۰ را در شناسایی و رسیدگی سریع به تخلفات بهداشتی مؤثر دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق این سامانه گزارش کنند.

گفتنی است نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در شهرستان تالش به‌صورت مستمر ادامه دارد و برخورد با متخلفان با جدیت در دستور کار شبکه بهداشت و درمان قرار دارد.

true
true
true
true

false