- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 98065
- پرینت
true
true
true
false
false
false
true
true
سایز متن /
true
به گزارش لیجار؛ عادل سلیمانی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان، با اشاره به فرارسیدن هفته صرفهجویی در مصرف برق(یکم تا هفتم تیرماه) و شعار «همدلی برای روشنایی ایران» گفت: با توجه به شرایط ناترازی تولید و مصرف برق، این هفته بهترین فرصت برای توجه دوباره به اهمیت مدیریت مصرف و تقویت فرهنگ استفاده صحیح و هوشمندانه از انرژی برق در سطح جامعه است.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای گیلان با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف، ضرورتی اجتنابناپذیر برای پایداری شبکه و تأمین برق پایدار است، خاطرنشان کرد: استفاده هوشمندانه و مسئولانه از نعمتهای الهی از جمله انرژی برق، یک وظیفه عمومی است و انتظار میرود همه دستگاهها، نهادها و صنوف با مشارکت فعال در اطلاعرسانی، نقش خود را در نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه ایفا کنند.
true
true
https://lijaar.ir/?p=98065
true
true



