- ۱۱ فروردین ۱۳۹۹
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 24260
- پرینت
true
true
true
false
false
false
true
true
سایز متن /
true

به گزارش لیجار،دکتر مهدی پورمعاون بیمه وخدمات سلامت بیمه سلامت استان گیلان گفت : مردم از طریق این سامانه میتوانند مسائل، مشکلات و سوالهای خود را در خصوص ویروس کرونا و مسائل مربوط به آن مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.
وی افزود: بیش از ۳۶۰ تماس تلفنی توسط پزشکان شریف و متعهد استان نسبت به ارائه مشاوره، پاسخگویی به سوالات پزشکی درخصوص نحوه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اداره کل بیمه سلامت استان گیلان پاسخ داده شد.
معاون بیمه وخدمات سلامت بیمه سلامت استان گیلان خاطرنشان کرد: رعایت حقوق شهروندی در حوزه سلامت از جمله اهداف راهاندازی و فعالیت این سامانه ارتباط مردمی به شمار میرود.
وی یادآورشد: بیشترین تماسها ناشی از اضطراب ابتلا به کرونا است. هر خبری که در فضای مجازی منتشر شده بعضا باعث نگرانیهایی می شود که بازتاب آن را در تماس هایی که مردم با این سامانه دارند، مشاهده میکنیم. بنابراین توصیه میشود که افراد اخباررا فقط از منابع معتبر وزارت بهداشت پیگیری کنند.
دکترمهدی پورازهمه تلاشگران حوزه سلامت قدردانی کرد وافزود:بعد ازشیوع ویروس کرونامدیران ارشد سازمان بیمه سلامت باتلاش مضاعف پیگیر مطالبات پزشکان وموسسات طرف قرارداد وکاهش بازه زمانی پرداختها شدند که این پرداخت ها انجام گرفت.
true
true
https://lijaar.ir/?p=24260
true
true