- ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 12918
- پرینت
سایز متن /

رشت-لیجار:مدیر کل تامین اجتماعی گیلان در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گفت:روحیه پرسشگری خبرنگاران یاریگر مدیران در ارائه بهترخدمات و بهبود عملکرداست.
به گزارش خبرنگار لیجار از رشت ،جمیل حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی گیلان ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره کل کار، رفاه و امور اجتماعی استان در رشت اظهار داشت:خبرنگاری یک رسالت با اصالت است و خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند.
وی با اشاره به وجود روحیه پرسشگری در خبرنگاران افزود:وجود روحیه پرسشگری و مطالبه گری خبرنگاران به مدیران جهت ارائه بهتر خدمات و بهبود عملکرد کمک می کند.
مدیر کل تامین اجتماعی گیلان ؛ رسانه و خبرنگار را از اجزای اصلی دموکراسی عنوان کرد و گفت:باید مکانیزمی برای پرسشگری از سوی منتخبین مردم موجود باشد و خبرنگاران که زبان گویای ملت هستند باید مطالبه گری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه انتقال اخبار ، حقایق و عملکرد مسؤولان باید از سوی رسانه ها بدون کم و کاست به مردم ارائه شود، تصریح کرد:مردم عملکرد مسئولان را قضاوت می کنند.
حق پرست یادآورشد:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید برای نزدیک شدن مردم و مسؤولان کمک کنند.
وی گفت: مسؤولان نیز وام دار مردم هستند و باید ظرفیت پاسخگویی خود را افزایش دهند.
حق پرست با بیان اینکه فعالیت تامین اجتماعی بگونه ای است که از درد و مشکلات مردم آگاهی دارد، خاطرنشان کرد:تامین اجتماعی به دلیل ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه از مشکلات آنان واقف است و جهت رسیدگی به رفع مشکلات تلاش می کند.
وی از وجود ۱۲۷ هزار مستمری بگیر در استان گیلان خبرداد و گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه می توانند یاریگرتامین اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم باشند.