- ۰۸ تیر ۱۴۰۱
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 63301
- پرینت
سایز متن /

به گزارش لیجار ؛ مدیر کل بیمه سلامت در دیدار با کارکنان بیمه سلامت شهرستان فومن عنوان کرد رسیدگی به مشکلات مردم وپاسخگویی مناسب در اولویت کاری بیمه سلامت است.
رضایت مندی ارباب رجوع
وی افزود: ارتقاء فرآیند خدمات رسانی و حفظ کرامت مردم می بایست یکی از مهمترین دغدغه های کارکنان خدوم بیمه سلامت باشد و اعتقاد داریم با استفاده از همفکری و پیشنهادات سازنده و ارائه خدمات مطلوب که از اهدا ف اصلی سازمان می باشد رضایت مندی ارباب رجوع حاصل می شود
حفظ کرامت
وی یادآورشد: ارتقاء فرآیند خدمات رسانی و حفظ کرامت مردم می بایست یکی از مهمترین دغدغه های کارکنان خدوم بیمه سلامت باشد و اعتقاد داریم با استفاده از همفکری و پیشنهادات سازنده و ارائه خدمات مطلوب که از اهدا ف اصلی سازمان می باشد رضایت مندی ارباب رجوع حاصل می شود .
پاسخگویی به شکایات
عاطف راد خاطر نشان کرد، ذینفعان سازمان که مراکز تشخیصی ودرمانی ، دفاتر پیشخوان دولت وبیمه شدگان عزیز می باشند می توانند به سامانه مکانیزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات جهت ثبت شکایات خود به آدرس shekayat.ihio.gov.ir مراجعه کنند.
برنامه ملاقات عمومی
گفتنی است ؛ مدیر کل بیمه سلامت گیلان روزهای سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۰صبح الی ۱۲ برنامه ملاقات عمومی دارند و بیمه شدگان عزیز می توانند با مراجعه وهماهنگی با دفتر مدیر کل بی واسطه با مدیر کل بیمه سلامت دیدار و گفت وگو نمایند .