- ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 68185
- پرینت
true
true
true
false
false
false
true
true
سایز متن /
true

به گزارش لیجار به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه این برنامه با اشاره به عملکرد مناسب شرکت گاز در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات در استان گیلان گفت: هدف شرکت گاز جلب رضاتمندی حداکثری مردم و مشترکین گاز طبیعی است و گازرسانی گسترده به روستاهای گیلان و ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست ها و مراجعات مردمی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
وی با بیان این موضوع اظهار داشت: بحمدالله هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای گیلانی برخوردار از نعمت گاز طبیعی بوده و یک میلیون و ۲۱۲ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در گیلان می باشند.
جمال نیکویی رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه مردم استان را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، درخواست های خود را از راه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
گفتنی است، در این برنامه مدیران ۷۰ دستگاه اجرایی استان در قالب میز خدمت حضور داشته و از ساعت ۹ الی ۱۴ به صورت حضوری با مردم دیدار و مشکلات مطرح شده از سوی آنان را بررسی کردند.
true
true
https://lijaar.ir/?p=68185
true
true