- ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 88757
- پرینت
سایز متن /

به گزارش لیجار به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان گیلان براساس اعلام سایت رسمی این سازمان ، روانسازی و تسهیل امور جاری کارفرمایان و شعب ، پیشگیری از ترددهای متعدد برای اطلاع از زمان برگزاری جلسات و ابلاغ دعوتنامه مربوطه بین محل کارگاه و شعبه و مراجعات بینشهری و استانی و همچنین کاهش هزینهها و مخاطرات ناشی از مکاتبات سنتی و دستی دعوتنامه ، از مزایای طرح ابلاغ الکترونیکی دعوتنامه هیأتهای تجدیدنظر تشخیص مطالبات به شمار میروند.
به واسطه عملیاتی کردن طرح مذکور، با اطلاعرسانی بهموقع و برخط مهلت موردنظر کارفرمایان برای آمادگی شرکت در جلسات، تنظیم لوایح دفاعیه و احصاء مدارک و مستندات به شکل بهینه ممکن میشود.
همچنین با اجرایی شدن این طرح، به محض تعیین زمان به اعتراض و صدور دعوتنامه از سوی هیأت تجدیدنظر، دعوتنامه مربوطه با ارسال پیامک اطلاعرسانی در سامانه (ES) برای کارفرمایان دارای پایه ابلاغ الکترونیکی بارگذاری میشود.
البته با هدف تحقق رضایتمندی حداکثری و جلوگیری از هرگونه تضییع احتمالی حقوق کارفرمایان، ابلاغ دعوتنامه به روش فعلی و به صورت غیرالکترونیکی برای کارفرمایان فاقد پایه ابلاغ الکترونیکی یا در شرایطی که در اجرای دادنامه دیوان عدالت اداری، مطالبات در هیأت همعرض مطرح میشود، مقدور است.