- ۰۲ شهریور ۱۳۹۸
- اخبار , فرهنگی و اجتماعی
- کد خبر 13252
- پرینت
سایز متن /

به گزارش لیجار،امیررضا زندی فر مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبراظهار داشت:بدنبال راه اندازی سامانه طرح ملی دکترنوربخش بمنظور توسعه خدمات غیرحضوری با هدف کاهش و حذف مراجعات غیرضروری به واحدهای تابعه طی ماه های گذشته و تلاش های صورت گرفته جهت اطلاع رسانی و سوق دادن مخاطبان برای بهره برداری از این بستر ، در مردادماه سالجاری تعداد ۲۱ هزار و ۶۹ فقره درخواست توسط بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در این سامانه به ثبت رسید .
وی افزود:براساس این گزارش شعب دو رشت با ۳۴۵۱ فقره ، لاهیجان با ۱۹۶۳ درخواست ، فومن با ۱۳۳۸ مورد ، کوچصفهان با ۸۳۰ فقره و سنگر با ۶۳۰ درخواست در تیپ های پنچگانه استان دارای بیشترین میزان مشارکت توسط مخاطبین بوده اند .
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد:درخواست صدور و تجدید دفترچه درمانی بیشترین تقاضای بیمه شدگان در میان خدمات تعریف شده در این سامانه می باشد .
زندی فر تصریح کرد:اعتراض به کسری سوابق ، محاسبه میزان حق بیمه خدمت سربازی ، اعتراض به سوابق ناموجود ، درخواست کمک هزینه ازدواج ، درخواست های غرامت دستمزد ایام بیماری و کمک هزینه بارداری ، اروتز و پروتز و .. از خدمات متنوع قابل ارائه در این سامانه است.