×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

به گزارش لیجار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت امروز بهمراه جمعی از اعضای شورا و شهردار رشت در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان گیلان با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن ایام پر خیر و برکت ولادت پیامبر گرامی اسلام ، حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار کرد: خدا رو شاکریم که توفیق حضور در این مجموعه که خادم به محرومان هستند نصیب ما شد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد دومین نهاد پس از پیروزی انقلاب بود که تشکیل شد افزود : کمیته امداد امام ( ره) پس از پیروزی انقلاب و با هدف تامین معیشت قشر محروم جامعه به فرمان امام راحل تشکیل شد و این نشان دهنده آن است که نگاه امام نسبت به محرومین و مستضعفین نگاه ویژه ای با هدف رفع محرومیت بوده است.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه خدمت تمامی تلاشگران حوزه کمیته امداد که در راستای رفع مشکلات دیگر همنوعان خود شبانه روزی تلاش می کنند عرض خسته نباشید و خدا قوت می گویم تصریح کرد: طی چند روز اخیر شاهد برگزاری جشن عاطفه ها به مناسبت فرا رسیدن سال جدید تحصیلی بودیم که کمیته امداد امام خمینی (ره) در برگزاری آن نقش بسیار پررنگ و محوری دارد و ان شاا با اهدای این بسته ها به کودکان نیازمند ، سال تحصیلی جدید برای آنان نیز پر از لحظات مسرت بخش باشد.

کارگرنیا با بیان اینکه به مجموعه کمیته امداد استان بابت داشتن مدیر کل فرهیخته، متعهد و. پُر تلاش تبریک می گویم افزود: طبق اعلام مدیر کل کمیته امداد گیلان ، این استان به لحاظ تحت پوشش داشتن افراد مددجو رتبه چهارم کشور را دارد و آماری که امروز توسط مدیر کل این دستگاه ارائه شد واقعا تکان دهنده بود و متاسفانه بسیاری از مشکلات رشت و گیلان زیر پوشش سرسبزی آن از نگاه مسئولین مغفول مانده است .

وی به مراجعات مردمی به شورای رشت اشاره کرد و گفت: حدود پنجاه درصد از افرادی که به شورا مراجعه می کنند تقاضای دریافت کمک های مالی داشته و اکثریت آنان بانوان بی سرپرست و یا بد سرپرست هستند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با بیان اینکه مواردی که در این نشست پیرامون مساعدت مجموعه مدیریت شهری رشت با کمیته امداد استان مطرح شد در کمیسیون های تخصصی شورا بررسی می شود افزود: ان شاا با بررسی این موارد در کمیسیون های تخصصی شورا بتوانیم در این مسیر که حرکت و خدمت به محرومان است گامی موثر و مورد قبول درگاه حق برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

false