×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
رینگ دور شهر حلال مشکل ترافیک رشت

متاسفانه فقدان کمربندی مناسب و رینگ دور شهر موجب شده تا طی چند سال اخیر شاهد بروز گره های ترافیکی در رشت باشیم و این مشکل در برخی از ساعات شبانه روز شدت بیشتری به خود می گیرد.

احداث رینگ ۹۰ متری پروژه ای است که در سال ۸۹ در این شهر مطرح و به تصویب رسید سرمایه گذار آن نیز مشخص شد و حتی مجوزهای لازم را از کمیسیون ماده پنج و دیگر دستگاه ها دریافت کرد ، اما در کمال ناباوری این پروژه به دلایل نامعلوم اجرایی نشد.

در دوران فعالیت شورای ششم رشت و با پیگیری های انجام شده توسط واثق کارگرنیا رییس شورای رشت، عباس نژاد رئیس کمیسیون ترافیک شورا و شوقی شهردار پُرتلاش این قرار داد راز سر به مهر این قرار داد ۱۲ ساله برملا شد و با ورود جدی شورا و شهرداری قرار است به زودی شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

اما در این میان ایکاش از مدیران شهرداری رشت در آن دوران که شاید این روزها در واحد دیگری مشغول به فعالیت هستند و شاید هم به کسوت بازنشستگی نائل آمده اند سوال شود که علت این پنهان کاری ۱۲ ساله چه بود؟؟

با توجه به افزایش سرسام آور تجهیزات و مصالح ، یقینا احداث رینگ ۹۰ متری نیز اعتبار بسیار هنگفتی را می‌طلبد که یقینا اگر این پروژه در همان ۱۲ سال قبل اجرایی میشد ، این هزینه ها به بیت المال تحمیل نمیشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

false